9M2AMZ.BLOGSPOT.COM

9M2AMZ.BLOGSPOT.COM
MERIDA,XDS,,GIANT.FUJI,,RALEIGHT

basikal ohh basikal

basikal ohh basikal
MTB ,,,,

tinggalkan radio,main basikal lagi baik tuk kesihatan

,^_^

Wednesday, May 12, 2010

HERO KEBUN BUNGA...

pokok nenas.






pokok nie diambil di halaman rumah ku yg di sewa kpda yl yg bekerja di jawi ..cantik pokok nie..



pokok ????.....





adehh lupa lak pokok nie jenis apa ,tk pa nnti dh dapat nama kita masuk kan nama pokok nie ..


mari-mari tengok kebun bunga saya ..hahahaa..
















INI ADALAH POKOK TOMATO...
dh lama ditanam akhirnya kluar juga sebiji buah tomato,hehe...




nak tanam pokok pun ada cara nya.Begitu juga bila saya mula belajar CW .yg pertama sekali saya lakukan adalah dengar lagu ziana zain ..ermm bestt woo dengar ..hehee..selepas menikmati lagu ziana zain dn saya pun dh ingat lirik.saya cuba nyanyi kan,selepas habis bab menyanyi ,baru laa saya main CW pulak ,.huhu, inilah kali pertama saya belajar CW guna cara belajar menyanyi dulu,,tapi klau bab nyanyi saya pun suka,,haha,,itu saja ,,bye bye..dari hero kebun bunga.abg hemsem..hehe:)
berkebun la untuk melihat hasil tanaman sendiri ..

No comments:

Post a Comment